Elektronická podatelna Městského úřadu Úvaly
Elektronická adresa: epodatelna@mestouvaly.cz
Tato elektronická podatelna a uvedená adresa je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručovaných Městskému úřadu Úvaly.
Doručovací adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích: 
Městský úřad Úvaly 
Podatelna 
Pražská 276 
250 82 Úvaly 
Úřední hodiny podatelny:
| pondělí | 7.30 - 18.00 hod. | 
| úterý | 7.30 - 15.30 hod. | 
| středa | 7.30 - 17.00 hod. | 
| čtvrtek | 7.30 - 15.30 hod. | 
| pátek | 7.30 - 14.30 hod. | 
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
Úřad potvrzuje, že datová zpráva byla doručena elektronické podatelně, zasláním této zprávy:
Vaše zpráva ze dne DD/MM/RRRR, předmět: xxxxxx byla přijata podatelnou úřadu dne DD/MM/RRRR, v HH/MM/SS. 
Byla zaevidována v podacím deníku pod č. X/RRRR 
S pozdravem podatelna úřadu 
Městský úřad Úvaly 
Vyřizuje: Lenka Platzová 
Tato datová zpráva musí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem oprávněného zaměstnance úřadu. 
Úřad zasílá datovou zprávu o doručení nejpozději v první pracovní den, který bezprostředně následuje po dni doručení. Úřad zprávu zasílá na elektronickou adresu, ze které byla zpráva odeslána, pokud odesilatel výslovně nepožádal o zaslání na jinou elektronickou adresu. 
Pokud se zpráva potvrzující doručení vrátí úřadu jako nedoručitelná, úřad učiní ještě jeden pokus o její doručení. 
Technické parametry přijímaných datových zpráv:
Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, jpg, rtf, případně dalších běžně používaných formátech datových zpráv. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda je daný formát akceptovatelný.
Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:
Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu podatelna@mestouvaly.cz nebo na poštovní adresu úřadu. 
Dotazy úřad vyřizuje do 3 pracovních dnů ode dne jejich doručení. 
Seznam jmen oprávněných zaměstnanců úřadu, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát: 
Jméno/Název (CN) 
Lenka Platzová 
Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů:
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem. 
Podle § 14 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. musí být z podání zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (například elektronická adresa). 
Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a žádost se odloží. 
Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (§ 37): 
- musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; současně musí být uveden poskytovatel certifikačních služeb, který certifikát vydal a vede jeho evidenci, nebo musí být certifikát k podání připojen, nebo 
- nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno - viz výše. 
Podle § 37 odst. 2 zákona č. 500/2004 Sb. musí být z podání patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Zvláštní právní předpisy mohou stanovit jeho další náležitosti. 
Datové zprávy zaslané úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.